Rekonstrukcja włosów JOICO K-PAK HAIR REPAIR SYSTEM w domu

By | 15:32 7 comments

W ostatnim wpisie wspominałam Wam, że testuję zestaw kosmetyków do rekonstrukcji włosów Joico K-Pak.
Dzisiaj napiszę jak wykonać ten zabieg samodzielnie, za pomocą zestawu stworzonego do użytku w domu.



O zabiegu


Keratyna jest podstawowym budulcem włosów, który odpowiada za ich kondycję i wygląd. Jednak codzienne zabiegi, jakim poddajemy włosy (prostowanie, suszenie, czesanie), jak i czynniki zewnętrzne (zbyt wysoka lub niska temperatura, wiatr, słońce), powodują ubytki keratyny.
Rekonstrukcja włosów Joico K-Pak Hair Repair System to czteroetapowy zabieg, wykonywany tylko i wyłącznie w salonach fryzjerskich. Przeznaczony jest dla wszystkich rodzajów włosów. Zabieg ten polega na uzupełnieniu ubytków keratyny we włosach co sprawia, że włosy wyglądają zdrowo.


Czym różnią się produkty zestawu Joico At-Home od tych stosowanych w salonach fryzjerskich?


Producent zadbał o produkty do pielęgnacji domowej, które przedłużą efekt zabiegu przeprowadzonego w salonie. Różnią się one szamponem i odżywką - te stosowane w salonach, poprzez nieumiejętne użytkowanie, mogą narobić więcej szkód niż pożytku, dlatego zostały one zastąpione produktami stworzonymi do codziennej pielęgnacji. Dwa pozostałe produkty to te same, których używa się w salonach.


Co zawiera zestaw?



W skład zestawu wchodzi:
- Joico K-Pak Shampoo
- Joico K-Pak Conditioner
- Joico K-Pak Reconstructor
- Joico K-Pak Intense Hydrator.

Każda buteleczka ma pojemność 100 ml i wbrew pozorom są to wydajne produkty - do tej pory zabieg przeprowadzałam 5 razy i myślę, że ilość produktów jaka mi została wystarczy jeszcze na 2-3 powtórzenia.


Gdzie zamówić zestaw do rekonstrukcji włosów Joico?


Swój zestaw zamówiłam na stronie LookFantastic za niecałe £23 z darmową dostawą (obecnie na produkty Joico jest promocja - zestaw, o którym mowa można dostać za £15,95). W sklepie istnieje możliwość wysyłki do wielu krajów w tym do Polski - przy wyborze takiej opcji nie widziałam dodatkowej opłaty za przesyłkę, ale nie mam pewności, że nie zostanie ona doliczona na ostatnim etapie składania zamówienia.


Przebieg domowej rekonstrukcji.


Zabieg rekonstrukcji Joico K-Pak składa się z 4 etapów: oczyszczenie włosów, wygładzenie i ochrona, rekonstrukcja włosów oraz ich intensywne nawilżenie i zabezpieczenie.

Produkty należy nakładać na włosy w odpowiedniej kolejności.


ETAP 1 - oczyszczenie

Krok pierwszy polega na dokładnym oczyszczeniu włosów i skóry głowy za pomocą szamponu. Na tym etapie łuski włosów ulegają odchyleniu i usuwane są resztki kosmetyków i minerałów. W ten sposób przygotowuje się włosy na przyjęcie kompleksu 19 aminokwasów.

Sposób użycia: Wmasować w mokre włosy i pozostawić na 1-2 min, następnie dokładnie spłukać.


ETAP 2 - wygładzenie i przygotowanie włosów do kolejnych kroków

Ten etap polega na nałożeniu odżywki, która nawilży włosy i nada im połysk, a także ochroni łuski. Odżywka przygotowuje włosy do trzeciego, głównego etapu zabiegu.

Sposób użycia: Wmasować w świeżo umyte włosy i pozostawić na 2-3 minuty. Spłukać.


ETAP 3 - rekonstrukcja

Nałożenie rekonstruktora na włosy to główny punkt zabiegu. To właśnie ten produkt dostarcza włosom 19 aminokwasów (QUADRAMINE COMPLEX) o czterech różnych masach cząsteczkowych:

MWS 150-300
MWS 300-800
MWS 800-1800
MWS 1800-2500

Aminokwasy dobrane są w taki sposób, aby były jak najbardziej kompatybilne z keratyną zawartą we włosach.
Te o mniejszych masach cząsteczkowych wnikają aż do rdzenia włosa, natomiast te o większych cząsteczkach działają na jego zewnętrznych warstwach.

Copywrite @ Joico Translated by HairMajesty










































Sposób użycia: Nałożyć na oczyszczone, wilgotne włosy. Pozostawić na 5 minut, następnie dokładnie spłukać.


ETAP 4 - intensywne nawilżenie

Ostatni etap zabiegu polega na intensywnym nawilżeniu włosów. Tego etapu nie można pominąć, ponieważ zabieg rekonstrukcji dostarcza włosom dużej dawki protein, a wiemy jakie skutki może mieć ich nadmiar. W celu uniknięcia ewentualnego przeproteinowania, włosom należy dostarczyć odpowiedniego nawilżenia i zabezpieczenia w postaci emolientów.

Sposób użycia: Nałożyć obficie na włosy i pozostawić na 5 minut. Spłukać.



Efekty na moich włosach.



Moje włosy przed zabiegiem, umyte szamponem oczyszczającym Barwa. Przed i po rozczesaniu.

Kiedy po raz pierwszy wykonywałam zabieg postępowałam ściśle według zaleceń producenta. Moje rozczarowanie brakiem efektów było ogromne. Nie dawało mi to spokoju i w końcu doszłam do wniosku, że przecież średnio- i niskoporowate włosy potrzebują więcej czasu aby wchłonęły składniki odżywcze, niż włosy wysokoporowate. Produkty przeznaczone są głownie do odbudowy zniszczonych włosów, stąd wskazówki odnośnie czasu trzymania produktów na włosach.

Za drugim razem rekonstruktor i hydrator nałożyłam na 20 min. Efekt mnie zachwycił.
Moje włosy nigdy nie były tak gładkie, miękkie i sypkie. Nie plątały się i nie strączkowały. Nawet mój partner był zachwycony ich wyglądem.

Myję włosy codziennie, dlatego nie liczyłam na to, że efekt wizualny utrzyma się długo (tak czy inaczej to nie był powód zakupu tych kosmetyków). Szukałam czegokolwiek, co pomoże w rozwiązaniu problemu plączących się, suchych końcówek, które uzyskałam poprzez używanie w pracy termowentylatora. Doszło do tego, że włosy musiałam podcinać co miesiąc, a przecież w ten sposób nie udałoby mi się ich zapuścić do wymarzonej długości. Nie chciałam jednak przedkładać przyrostu nad zdrowie włosów. W akcie desperacji sięgnęłam po ten zestaw i śmiało mogę stwierdzić, że to właśnie on rozwiązał mój problem. Końcówki przestały się plątać, są nawilżone i od lutego nie miałam potrzeby ich podcinać.

Tak prezentują się moje włosy na chwilę obecną, po zabiegu rekonstrukcji włosów Joico K-Pak Hair Repair System:




Jestem ciekawa, czy któraś z Was zdecydowała się na ten zabieg w salonie.
Mnie wystarczy wersja domowa, ale dziewczynom, które mają mocno zniszczone włosy poleciłabym wypróbować "pełną wersję" rekonstrukcji Joico.






Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy :

  1. Przepiękne włosy :) Efekt po użyciu kosmetyków jak najbardziej do mnie przemawia :) Zazdroszczę niskoporowatych włosów. Gładkie, miękkie, sypkie włosy - marzenie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj daleko im jeszcze do niskoporowatych, zdecydowanie są średnioporowate, choć samodzielnie trudno to określić. Dziękuję za komplement. :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kocham Joico ja mam Rekonstruktor i Hydrator też działaj świetnie na moje rozjasniane blond włosy.Wow w takiej cenie można je kupić już zamówić muszę.
    www.beautybloganeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zazwyczaj chodzę do Salonu na zabieg rekonstrukcji włosa, srednio co dwa miesiące. Niestety, obecna sytuacja zmusiła mnie do zakupienia zestawu i rekonstrukcji w domu. Właśnie oczekuję z rekonstruktorem pod turbanem �� Jeśli domoey efekt będzie jak ten z salonu, to zaoszczędzę mnóstwo kasy ��

    OdpowiedzUsuń