MOJE ULUBIONE...BLOGI WŁOSOWE

By | 23:42 5 comments

Cześć dziewczyny!


 
Dzisiaj skorzystam z zaproszenia Anwen do współtworzenia jej nowej serii wpisów i pokażę Wam kilka moich ulubionych włosowych blogów.

Pewnie nie zdziwicie się jeśli zacznę od bloga autorki owej serii.
To właśnie od bloga Anwen zaczęło się moje włosomaniactwo, gdybym tam nie trafiła w 2012 roku zapewne nigdy nie odkryłabym pozostałych, a moje włosy do teraz wyglądałyby przeciętnie i to jedynie za sprawą grubej warstwy silikonów. Anwen szybka stała się dla mnie guru włosomaniactwa, jej wpisy dotyczą głównie włosów, ale znajdziemy tam również recenzje kosmetyków i typowo lifestylowe wpisy. Zdecydowanie polecam jej bloga każdej z Was, a zwłaszcza tym, które dopiero zaczynają swoją przygodę z włosomaniactwem.

Drugim blogiem, na który trafiłam był blog BlondHairCare. Początkowo zaglądałam tam rzadko, jako że uznałam, że jest przeznaczony dla blondynek. Jednak szybko zweryfikowałam swój pogląd, kiedy wypróbowałam jeden ze sposobów pielęgnacji włosów polecany przez Natalię. Obecnie zaglądam tam bardzo często, ze względu na jej piękne włosy, które uwielbiam oglądać. Wpisy początkowo były typowo włosowe, jednak z czasem ich specyfika zaczęła się zmieniać i obecnie znajdziemy tam już nie tylko tematy włosowe, ale również te o pielęgnacji ciała, diecie, kosmetykach, czy wystroju wnętrza.

Autorką kolejnego bloga, który często odwiedzam jest KosmetycznaHedonistka. Przyciągnął mnie on pięknymi zdjęciami, szablonem oraz stylem pisania. To posty Hedonistki przekonały mnie do rozpoczęcia mojej przygody z hybrydami, jednak głównym powodem przez, który regularnie odwiedzam tego bloga są długie, gęste i jakże piękne włosy autorki. 
Jak sama nazwa bloga sugeruje, u Darii znajdziemy wpisy o różnego rodzaju kosmetykach, pielęgnacji włosów i ciała, manicure czy modzie. 

Czwarty blog, który znajduje się na mojej liście "must read" to blog AlinaRose. Do Aliny trafiłam już kilka lat temu szukając dobrego, kryjącego podkładu. Kiedy zaczęłam się tam pojawiać autorka pisała dużo o makijażu, podobało mi się to, że nagrywa filmiki, w których opisuje krok po kroku jak wykonać dany makijaż. Później zaczęłam zauważać wpisy o kosmetykach, pielęgnacji skóry i włosach, dzięki którym częściej odwiedzałam bloga. Obecnie zaglądam tam, kiedy pojawiają się posty o włosach czy szukając porad dotyczących makijażu, jako że ostatnio wzrosło moje zainteresowanie tym ostatnim tematem.

Po ostatniej części mojej włosowej historii postanowiłam odnaleźć kanał youtube dziewczyny, której filmiki oglądałam zanim trafiłam do Anwen. Po długich poszukiwaniach odnalazłam, to kanał Rosebud. Gdyby moje zainteresowanie stylizacją włosów pojawiło się dopiero teraz, na pewno nie trafiłabym na tę vlogorkę, niemniej jednak to po jej poradzie "jak samodzielnie podciąć włosy w domu" zainteresowałam się pielęgnacją włosów.
Dziewczyna nagrywa filmiki na bardzo różne tematy, więc może któraś z Was coś dla siebie u niej znajdzie.


To wszystko na dziś, wiem, że blogi, które Wam zaprezentowałam są powszechnie znane, ale to właśnie one należą do grona "moich ulubionych".


Jeśli macie jakieś ciekawe propozycje włosowych blogów, będę bardzo wdzięczna za linki.


Pozdrawiam Was gorąco.




Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy :

  1. Znam wszystkie te blogi i również uwielbiam - muszę za to zaglądnąć na kanał Rosebud ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiekszos tych blogów znam. niektóre z nich dla mnie sa za idealne ale częśc lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie znam tylko tego ostatniego kanału :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie znam ostatniego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zajrzeć na kanał Rosebud, nie znałam go do tej pory :) A resztę blogów znam i czytam :))

    OdpowiedzUsuń